Kategorie

Nákup přívěsných vozíků na splátky bez navýšení

Všeobecné obchodní podmínky


Článek 1

Provozovatelem internetového obchodu www.svetvoziku.cz  je Josef Novotný,  Vinice 11, 289 03 Městec Králové, IČ: 74781120, DIČ: CZ8011083091. Jsem plátce DPH.

Článek 2

Kupující


Při objednání vyplní objednávkový formulář, kde uvede, zda nakupuje jako soukromá osoba (vyplní jméno, příjmení, adresu, telefon a e-mail) nebo jako podnikatel jednající v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti (vyplní název firmy, adresu, IČO, DIČ, telefon a e-mail). Vybere způsob platby a dodávky zboží.

Článek 3

Osobní údaje

S uvedenými osobními údaji kupujícího bude prodávající nakládat v souladu s platnými právními předpisy. Kupující poskytnutím uvedených osobních údajů souhlasí s tím, aby jeho údaje, které vyplnil, byly využity prodávajícím za účelem nabízení služeb a produktů prodávajícího. Tyto údaje nebudou poskytnuty žádné další osobě. Údaje nezbytné pro řádné doručení zboží, předá prodávající smluvnímu dopravci (jméno, dodací adresa, telefon).

Článek 4

Cena

Kupující si zboží vybere v internetovém katalogu. Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku.

Článek 5

Potvrzení objednávky

Po odeslání objednávky zákazník obratem obdrží potvrzení přijetí objednávky s potvrzeným způsobem platby a způsobem dodání.

Článek 6

Zrušení objednávky

Objednávku může kupující zrušit nejpozději jeden den před expedicí zboží ze skladu, na telefonu:

+420 737 109 986 nebo e-mailem na obchod@svetvoziku.cz.

Článek 7

Druhy plateb

Způsob úhrady zboží je možný:

  1. v hotovosti,
  2. na dobírku,
  3. platební kartou
  4. platbou na účet prodávajícího
  5. splátkový prodej (úvěrem od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE - která v ČR užívá obchodní značku Cetelem)

 

Číslo účtu je 219622517 / 0600, vedený GEMB a.s. Pokud se zákazník rozhodne pro platbu na účet, bude mu zboží rezervováno po dobu 5 dnů od potvrzení objednávky.

Další možností úhrady zboží je úvěrem od společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem). Nezávazný orientační výpočet úvěru je možné provést již před zakoupením produktu zadáním základních parametrů do Splátkové kalkulačky společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem), která je umístěna na stránce produktů. Splátková kalkulačka společnosti BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE (která v ČR užívá obchodní značku Cetelem) je zobrazena pouze v případě, že cena produktu přesahuje částku 3000,-Kč (minimální možná hodnota pro sjednání úvěru).

Článek 8

Platba převodem

Pokud se zákazník rozhodne pro platbu převodem na účet, bude mu zásilka odeslána po připsání peněz na účet prodávajícího.

Článek 9

Doprava

1. DPD

Zboží vhodného charakteru odesíláme kurýrem DPD.
Max. délka (nejdelší strana): 175 cm
Max. obvodová délka (2x šířka + 2x výška + délka): 300 cm
Max. hmotnost zásilky: 50 kg
Cena dle hmotnosti, uvedena v eshopu.


Cena dopravy ČR - DPD (cena vč. DPH):
  0 - 15kg    135Kč
15 - 20kg    195Kč
20 - 25kg    205Kč
25 - 30kg    260Kč
30 - 35kg    295Kč
35 - 40kg    395Kč
40 - 45kg    455Kč
45 - 50kg    530Kč

Poplatek za dobírku 40Kč.

Sleva poštovného na 100,- Kč:

Sleva poštovného na 100,- Kč platí pro malé a lehké zboží, př.: odrazky, drobné zboží z kategorie elektroinstalace, ...).

2. Toptrans

Zboží vhodného charakteru odesíláme kurýrem Toptrans - rozměrné a těžké produkty (nápravy, nájezdy, držáky motocyklů,…).

Max. hmotnost zásilky: 50 kg

Cena dopravy ČR - Toptrans (cena vč. DPH):
  0 - 50kg    350Kč

Poplatek za dobírku 100Kč.

3. Osobní odběr v síti výdejních míst Zásilkovna

Co je Zásilkovna?

Nový levnější způsob doručení zboží od eshopů k zákazníkům do výdejních míst v síti Z-point. Čas a peníze ušetří každý - eshop i zákazník objednávající zboží. Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete a netlačíme na vás - na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní. Zboží z e-shopu si můžete na výdejním místě prohlédnout a zaplatit až v hotovosti na místě. Nákup z internetu je tak pro vás bezpečnější, než kdykoli dříve. Doba doručení 2 - 4 dny.

a) Standardní zásilky do 5 Kg (ČR) – 67Kč, poplatek za dobírku 13Kč

      • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
      • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
      • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)

 

b) Standardní zásilky do 10 Kg (ČR) – 133Kč, poplatek za dobírku 13Kč

      • Maximální hmotnost zásilky: 10 kg
      • Maximální rozměr jedné strany zásilky: od 70 cm do 120 cm
      • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: od 120 cm do 150 cm

 

c) Standardní zásilky do 5 Kg (SK) – 105Kč, poplatek za dobírku 15Kč

      • Maximální hmotnost zásilky: 5 kg
      • Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
      • Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
      • Minimální rozměry: 10x7x1 cm


4. Doprava zdarma

Přívěsný vozík Vám také můžeme dovézt ZDARMA na Vámi určenou adresu v ČR.  V případě, že konečná hodnota objednávky činí minimálně 50.000,-Kč, jeho doprava Vám nebude účtována. V ostatních případech Vám vypracujeme individuální cenovou nabídku dopravy. Rozvozový termín se vždy domlouvá individuálně dle možností zákazníka, po dohodě i o víkendu, za vlastními vozy – po své ose. K zakoupeným vozíkům od nás obdržíte všechny potřebné dokumenty: velký TP, daňový doklad, návod k obsluze. Samozřejmostí je možnost převzetí zboží na naší adrese:  Vinice 11, Městec Králové.

5. Doprava k zákazníkovi (pouze pro vozíky)
Cena dopravy bude určena individuálně. Obvykle 5 Kč/km – počet km je počítán pouze na místo doručení.

Článek 10

Převzetí zboží

Při převzetí zboží kupující standardně přebírá a překontroluje neporušenost obalu. Jakékoliv zjištěné závady zapíše do průvodního listu dopravce, v případě pochybností o neporušenosti zboží zásilku nepřevezme. Podpisem průvodního listu zákazník stvrzuje, že zásilka byla dodána v pořádku a na pozdější reklamace porušenosti obalu již nebude brán zřetel.

Článek 11

Doklady

Spolu se zbožím kupující obdrží Fakturu - daňový doklad, který je zároveň dodacím listem, dokladem o zaplacení zboží a nahrazuje i záruční list.

Článek 12

Osobní odběr

Kupující si může po dohodě osobně vyzvednout zboží objednané za internetové ceny.

Článek 13

Záruční podmínky

Záruční podmínky se řídí platnou právní úpravou a platným Reklamačním řádem.

Článek 14

Odstoupení od smlouvy zákazníkem

V souladu s občanským zákoníkem, má kupující (ne však podnikatel – osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení musí být učiněno tak, že kupující doručí prodávajícímu oznámení o odstoupení od smlouvy, a to e-mailem na obchod@svetvoziku.cz, nebo na adresu Vinice 11, 289 03 Městec Králové.  Zakoupené zboží kupující doručí na své vlastní náklady na adresu Vinice 11, 289 03 Městec Králové po obdržení oznámení o odstoupení.  Zboží odeslané na dobírku nebude prodávajícím převzato. Vrácený výrobek musí být ve stavu, v jakém byl při převzetí kupujícím, a to včetně veškeré dokumentace a příslušenství. Pokud bude zboží nepoškozené a kompletní, prodávající odešle peníze na účet kupujícího nejpozději do 30 dnů. Pokud by vrácené zboží bylo jakkoliv poškozené či opotřebované, vyhrazuje si prodávající právo na náhradu škody, kterou je oprávněn započítat oproti kupní ceně.

Článek 15

Odstoupení od smlouvy prodávajícím

Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, zejména z důvodu momentálně vzniklé nedostupnosti objednaného zboží. O odstoupení je však prodávající povinen neprodleně informovat kupujícího a pokusit se dohodnout s ním možné řešení.

Článek 16

Potvrzení souhlasu s VOP

Kupující při potvrzení každé objednávky zboží z internetového obchodu potvrzuje souhlas s platnými všeobecnými obchodními podmínkami.

Služba "Ověřeno zákazníky"

Služba "Ověřeno zákazníky" spočívá v získávání reakcí od zákazníků prostřednictvím automatizované elektronické komunikace. Získávání reakcí bude probíhat formou zaslání dotazníku do 10 dní po provedení nákupu. Hlavním cílem tohoto dotazníku je získání zpětné vazby od zákazníků a tím i následné zkvalitnění našich služeb. A také relevantní informování ostatních potenciálních zákazníků o reálných zkušenostech s našimi produkty a službami. Společnost MITON MEDIA a.s. se zavazuje bezprostředně po odeslání Dotazníku odstranit e-mailové adresy ze své databáze takovým způsobem, aby nemohly být nadále zpracovávány ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů. MITON MEDIA a.s. bude uchovávat e-mailové adresy zákazníků, kteří vysloví nesouhlas se zasláním dotazníku, aby dotazník na takovouto e-mailovou adresu již nebyl znovu zaslán. Odesláním objednávky zákazník souhlasí se zasláním dotazníku "Ověřeno zákazníky".

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření kupní smlouvy. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení.