Sklopné přívěsy

Podkategorie
-
Dung
Přívěs Dung vychází z výrobní řady A1, A2 a B2. Dung je standardně vybaven hydraulickým zvedákem, který umožňuje snadné sklápění ložné plochy s nákladem. Příznivý úhel naklopení je možné využít i pro složení sypkého materiálu. Díky kontrolovatelnému naklápění může přívěs sloužit i pro najíždění a převoz zahradní nebo stavební techniky. V tomto případě je vhodné ke zmenšení nájezdového úhlu využít zesíleného zadního čela. Dung je univerzální pomocník vhodný pro připojení za osobní automobil nebo malotraktor.
-
KA-R
Jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou, která je přístupná ze všech stran. Přívěs je sklopný dozadu pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem. Odnímatelné bočnice jsou zhotoveny z eloxovaných hliníkových profilů s nízkou hmotností. Podlaha je z vodovzdorné protiskluzové překližky.
Z bohatého příslušenství je možné si vybrat pletivovou nástavbu, bočnicovou nástavbu, případně plachty s konstrukcí. Přívěsy jsou standardně vybaveny opěrným kolečkem, čtyřmi kotvícími oky, zakládacími plastovými klíny a podpěrami předního čela, dvounápravové i rezervním kolem.
-
TRIP
Robustní jednonápravové nebo dvounápravové vždy brzděné přívěsy s koly pod ložnou plochou. Přívěsy jsou sklopné do tří-stran pomocí manuální hydraulické pumpy, na objednávku lze přívěs vybavit i hydraulickým elektroagregátem.
Bočnice jsou odnímatelné, vyrobené z eloxovaných hliníkových profilů, zadní čelo je kombinovaně výklopné. Podlaha je z 3 mm pozinkovaného plechu. Přívěsy je možné vybavit pletivovou nástavbou, hliníkovými nájezdy případně nástavbou bočnic.
Všechny typy mají ve standardní výbavě opěrné kolečko, opěrné heverové nohy, šest kotvících ok a zakládací plastové klíny, dvounápravové i rezervní kolo. Přívěsy lze po menší úpravě zapojit i za traktor s využitím hydraulického okruhu pro sklápění.
-
HUSKY - sklopné na oji
Sklopné přívěsné vozíky řady HUSKY jsou jednonápravové přívěsy nejčastěji v provedení plato nebo valník. Sklápění přívěsných vozíků je mechanické na oji, kdy je přívěs sklápěn ručně odjištěním zajišťovacích uzávěrů. Přívěsy mají svařovaný, žárově zinkovaný rám, podlahu z voděodolné překližky, čtyři kotvící oka, brzděné přívěsy jsou vybaveny opěrným kolečkem a zakládacími klíny.
-
KIPP
KIPP jsou dozadu sklopné přívěsy určené jak pro převoz menšího stavebního stroje, tak pro odvoz zeminy. Sklápění je ovládáno elektrohydraulickým čerpadlem s dálkovým kabelovým ovladačem. Pro najetí techniky je přívěs vybavený hliníkovými nájezdy. Celosvařená žárově zinkovaná korba má na podlaze voděodolnou protiskluzovou překližku, v níž je zabudováno 6 kotvící ok. Vzadu jsou do boku otevíratelné dveře s aretací.