Napsali o nás

Ověřený zákazník
5 5 5 5 5
Rychlost - ochota .

2022-05-31

Ověřený zákazník
5 5 5 5 5
Dobrá domluva a ochota, děkujeme

2022-04-27

Ověřený zákazník
5 5 5 5 5
rychlost vyřízení objednávky

2021-11-22

Ověřený zákazník
5 5 5 5 5
OK

2021-08-9

Ověřený zákazník
5 5 5 5 5
vše OK

2021-07-25

Autopřepravníky

Přívěs, vozík pro přepravu automobilů. Pro přepravu aut nabízíme tyto specializované přívěsy - auto přepravníky.

S výběrem vozíku Vám rádi poradíme. Pro více informací nás kontaktujte.

 

Jízdní vlastnosti

Uložení kol:

Autopřepravníky s uložením kol vedle ložné plochy mají nižší těžiště, což výrazně zlepšuje jízdní vlastnosti. Zároveň to ale znamená, že je autopřepravník širší, než varianta s uložením kol pod ložnou plochou. Proto jsou autopřívěsy s uložením kol pod ložnou plochou rozšířenější.

Brzdy a bezpečnost:

Všechny autopřepravníky jsou brzděné. Brzděný přívěs je šetrnější k vozidlu a zaručuje bezpečnější jízdu. Pro vyšší bezpečnost k autopřepravníkům můžeme dodat i stabilizační přívěsový kloub. Jedná se o speciální typ přívěsového kloubu, s jehož použitím dojde k pevnému spoji mezi tažným vozidlem a přívěsem. Toto spojení zabrání případnému rozkmitání nebo rozvlnění přívěsu za automobilem (například autopřepravník IMOLA nebo DAYTONA LIGHT).

Počet náprav:

Obecně platí – čím vyšší hmotnost nákladu, tím více náprav. Dodáváme jednonápravové, dvounápravové i třínápravové autopřepravníky. Vyšší počet náprav zajišťuje větší stabilitu, lepší tlumení nárazů a lepší rozložení hmotnosti naložených aut.

Hmotnost nákladu:

Největší dopad na jízdní vlastnosti má samozřejmě hmotnost nákladu. S vysokou hmotností se při jízdě výrazně projeví vlastnosti vozíku (viz výše) a stoupá důraz na správné uchycení nákladu. I s těžkým nákladem lze jezdit bezpečně.

 

Naložení vozidla na autopřepravník

Nájezdy:

Nájezdy autopřepravníku jsou uloženy pod nebo na ložné ploše, případně jsou pevně spojené s přívěsem (varianta kratších nájezdů). Nájezdy jsou převážně hliníkové, případně železné z profilovaného plechu.U skříňového přívěsu FORMULA dodáváme místo nájezdů najížděcí rampu.

Sklopný mechanismus:

Sklopné autopřepravníky mají zlom nad osou kol. Jako pohon obvykle slouží ruční hydraulická pumpa, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

Kombinace nájezdů a sklápění

Kombinace předchozích řešení nabízí nízký nájezdný úhel – tedy snadné naložení vozidel s velmi nízkou světlou výškou.

K většině autopřepravníků dodáváme i mechanický nebo elektrický naviják. Mechanický naviják je odnímatelný a je možné jej upevnit na levé i pravé straně.

 

Přeprava automobilů

Typ ložné plochy:

Ložná plocha autopřepravníku je v provedení plato nebo skříň (FORMULA).

Podlaha:

Povrch ložné plochy napomáhá uchycení vozidla na autopřepravníku. Dodáváme protiskluzový plech, voděodolnou překližku nebo hliníkové skládané profily.

Konstrukční rychlost:

Konstrukční rychlost se liší dle typu přívěsu. Naše autopřepravníky jsou konstruovány pro 80 km/h, 100 km/h, nebo 130 km/h.

 

Uchycení aut na přepravníku

Kotvící oka:

Kotvicí oka jsou zapuštěna přímo v podlaze autopřívěsu, nebo jsou uchycena v bočních podélných profilech.

Rozpěrná tyč, klíny:

Ke všem autopřepravníkům dodáváme stavitelné rozpěrné tyče nebo hliníkové dorazové klíny.

 

Přívěsné vozíky pro přepravu automobilů, autopřepravníky

Podkategorie

  • Autopřepravníky PA

    Plošinové autopřepravníky PA vychází z velmi oblíbeného a léty prověřeného přepravníku automobilů VAPP PA1. Na rozdíl od jednoduchého přepravníku automobilů je zde celá ložná plocha pokryta ocelovým pozinkovaným plechem s protiskluzovou perforací a nájezdy jsou uloženy pod ložnou plochou. Toto provedení je ideální pro univerzální využítí nejen při přepravě automobilů, malotraktorů, sekaček a podobných strojů, ale také k přepravě běžných nákladů fixovaných na paletách, tyčového materiálu a pod.

  • Autopřepravníky PA1

    Autopřepravníky PA1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů.

  • Autopřepravníky PA1 ALU

    Autopřepravníky PA1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • Autopřepravníky PAL

    Autopřepravníky PAL jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Ložná plocha těchto přívěsu je tvořena ALU plechem s protiskluzovou úpravou.

  • Autopřepravníky PAV1

    Autopřepravníky PAV1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Kola jsou umístěna pod ložnou plochou.

  • Autopřepravníky PAV1 ALU

    Autopřepravníky PAV1 ALU jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • Autopřepravníky PAV2

    Autopřepravníky PAV2 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu dvou automobilů.

  • Autopřepravníky PAV2 ALU

    Autopřepravníky PAV2 ALU jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu dvou automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • MONACO

    Autopřepravník MONACO je univerzální přívěs pro přepravu automobilů s celkovou hmotností 2000 nebo 2500 kg. Nízká provozní hmotnost 495 kg umožňuje velké užitečné zatížení přívěsu.

    Konstrukce přívěsu je celokovová s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Přívěs je vybaven dvěma nájezdy, stavitelnými zarážkami kol, rezervním kolem a opěrným kolečkem.

    Za příplatek je možné přívěs vybavit ručním navijákem, překližkovou výplní mezi pojezdovými pásy, vodícími bočními lištami z tvrzené gumy, opěrnými patkami vzadu a tlumiči na 100 km rychlost.

  • IMOLA

    Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulického válce.

    Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou kovové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním.

    Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 650 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 12,5° s koly 195/50 R 10 a úhlu 14° s koly 195/50 R 13 C.

    Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • JUMBO light

    Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi.

    Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů.

    Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

    Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

  • HUSKY FB

    Jednonápravové nebo dvounápravové brzděné přívěsy hydraulicky sklopné na nápravách v provedení plato.

    Přívěsy je možné použít pro přepravu menších automobilů nebo jiné techniky. Díky sklápění přívěsu protočením náprav je dosaženo velmi malého nájezdového úhlu, což usnadňuje najetí techniky bez použití nájezdů i s velmi malou světlou výškou.

    Přívěs je vybaven relingem - jaklová ohrádka, opěrným kolečkem, navijákem a dvounápravové rezervním kolem.

  • LE MANS

    Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů.

    Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • FORMULA

    FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů.

    Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

    Skříň je vyrobena z panelů z hliníkového plechu a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou.

    Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • FORMULA Light

    FORMULA light je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů.

    Skříň je vyrobena z panelů z hliníkového plechu a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou, zadními dvoukřídlými dveřmi a hliníkovými nájezdy.

    Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky s osmi zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

127 produktů

Zobrazení 1-12 z 127 položek

Aktivní filtry