Kategorie

Nákup přívěsných vozíků na splátky bez navýšení

Autopřepravníky

Autopřepravníky

Přívěs, vozík pro přepravu automobilů. Pro přepravu aut nabízíme tyto specializované přívěsy - auto přepravníky.

S v...

Více

Podkategorie

  • Autopřepravníky PA

    Plošinové autopřepravníky PA vychází z velmi oblíbeného a léty prověřeného přepravníku automobilů VAPP PA1. Na rozdíl od jednoduchého přepravníku automobilů je zde celá ložná plocha pokryta ocelovým pozinkovaným plechem s protiskluzovou perforací a nájezdy jsou uloženy pod ložnou plochou. Toto provedení je ideální pro univerzální využítí nejen při přepravě automobilů, malotraktorů, sekaček a podobných strojů, ale také k přepravě běžných nákladů fixovaných na paletách, tyčového materiálu a pod.

  • Autopřepravníky PA1

    Autopřepravníky PA1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů.

  • Autopřepravníky PA1 ALU

    Autopřepravníky PA1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • Autopřepravníky PAL

    Autopřepravníky PAL jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Ložná plocha těchto přívěsu je tvořena ALU plechem s protiskluzovou úpravou.

  • Autopřepravníky PAV1

    Autopřepravníky PAV1 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Kola jsou umístěna pod ložnou plochou.

  • Autopřepravníky PAV1 ALU

    Autopřepravníky PAV1 ALU jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • Autopřepravníky PAV2

    Autopřepravníky PAV2 jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu dvou automobilů.

  • Autopřepravníky PAV2 ALU

    Autopřepravníky PAV2 ALU jsou dvounápravové, univerzální přívěsy pro přepravu dvou automobilů. Pro snížení pohotovostní hmotnosti je tento typ přívěsu vybaven pojezdovými plechy ze slitiny hliníku AlMg3.

  • MONACO

    Autopřepravník MONACO je univerzální přívěs pro přepravu automobilů s celkovou hmotností 2000 nebo 2500 kg. Nízká provozní hmotnost 495 kg umožňuje velké užitečné zatížení přívěsu.

    Konstrukce přívěsu je celokovová s povrchovou úpravou žárovým zinkováním. Přívěs je vybaven dvěma nájezdy, stavitelnými zarážkami kol, rezervním kolem a opěrným kolečkem.

    Za příplatek je možné přívěs vybavit ručním navijákem, překližkovou výplní mezi pojezdovými pásy, vodícími bočními lištami z tvrzené gumy, opěrnými patkami vzadu a tlumiči na 100 km rychlost.

  • DAYTONA

    Jednonápravový nebo dvounápravový přepravník menších aut s vlastními nájezdy uloženými na ložné ploše.

    Podlaha přívěsu je z protiskluzového plechu a voděvzdorné překližky, rám je celokovový, žárově zinkovaný. V bočních podélných profilech jsou prolisovaná oka pro kotvení přepravovaného vozidla.

    Ve standardní výbavě je přívěs vybaven zakládacími klíny, ručním navijákem s držákem a rezervním kolem u dvounápravového provedení.

  • DAYTONA light

    Jednonápravový nebo dvounápravový přepravník menších aut s vlastními nájezdy uloženými pod ložnou plochou.

    Podlaha přívěsu je skládaná z hliníkových profilů, rám je celokovový, žárově zinkovaný. V bočních podélných profilech je uchycena rozpěrná tyč se zakládacími klíny.

    Ve standardní výbavě je přívěs vybaven zakládacími plastovými klíny, ručním navijákem s držákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem u dvounápravového provedení.

  • MONZA

    Lehký sklopný dvounápravový přepravník automobilů.

    Sklápění přívěsu se provádí pomocí ruční hydraulické pumpy a dvojici hydraulických válců.

    Vzhledem k uložení kol vedle ložné plochy má přívěs výborné jízdní vlastnosti. Najížděcí pásy jsou vyrobené z děrovaného plechu s prolisem.

    Přívěs je standardně vybaven zakládacími klíny na najížděcích pásech, mechanickým navijákem, opěrným kolečkem, rezervním kolem a plastovými zakládacími klíny.

  • IMOLA

    Dvounápravový autopřepravník sklopný pomocí hydraulického válce.

    Podlaha přívěsu je vyrobena z hliníkových skládaných profilů, ostatní díly rámu jsou kovové s povrchovou úpravou žárovým zinkováním.

    Součástí přívěsu jsou pevné nájezdy s délkou 650 mm. Sklopením přívěsu je dosaženo nájezdového úhlu 12,5° s koly 195/50 R 10 a úhlu 14° s koly 195/50 R 13 C.

    Přívěs je standardně vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • JUMBO light

    Dvounápravový nebo třínápravový autopřepravník s vynikajícími jízdními vlastnostmi.

    Přívěsy se vyrábí v provedení plato s podlahou z hliníkových skládaných profilů.

    Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně je možné nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

    Standardně jsou přívěsy dodávány s hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, rozpěrnou tyčí a zakládacími klíny, opěrným kolečkem, osmi kotvícími oky a ručním navijákem.

  • HUSKY FB

    Jednonápravové nebo dvounápravové brzděné přívěsy hydraulicky sklopné na nápravách v provedení plato.

    Přívěsy je možné použít pro přepravu menších automobilů nebo jiné techniky. Díky sklápění přívěsu protočením náprav je dosaženo velmi malého nájezdového úhlu, což usnadňuje najetí techniky bez použití nájezdů i s velmi malou světlou výškou.

    Přívěs je vybaven relingem - jaklová ohrádka, opěrným kolečkem, navijákem a dvounápravové rezervním kolem.

  • LE MANS

    Dvounápravový nebo třínápravový přepravník dvou automobilů.

    Podlaha je vyrobená z hliníkových skládaných profilů. Přívěs je vybaven dvěma rozpěrnými tyčemi se zakládacími klíny, hliníkovými nájezdy uloženými pod ložnou plochou, ručním navijákem, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • FORMULA

    FORMULA je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů.

    Přívěs je hydraulicky sklopný pomocí ruční pumpy, variantně lze nabídnout sklápění pomocí hydraulického elektroagregátu.

    Skříň je vyrobena z panelů z hliníkového plechu a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou a zadní najížděcí rampou.

    Díky kombinaci hydraulického sklápění a najížděcí rampy je dosaženo velmi nízkého nájezdového úhlu, což zajišťuje bezpečné najetí automobilu s nízkou světlou výškou. Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky se šesti zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem.

  • FORMULA Light

    FORMULA light je dvounápravový nebo třínápravový brzděný skříňový přívěs pro přepravu automobilů.

    Skříň je vyrobena z panelů z hliníkového plechu a je standardně vybavena zešikmeným předním čelem, boční klapkou, zadními dvoukřídlými dveřmi a hliníkovými nájezdy.

    Podlaha je z voděodolné protiskluzové překližky s osmi zapuštěnými kotvícími oky. Přívěs je dále vybaven rozpěrnou tyčí se zakládacími klíny, opěrným kolečkem a rezervním kolem.